צעצועי עץ אנתרופוסופיים

האנתרופוסופיה והחינוך האנתרופוסופי (ולדורף) בפרט מקבל תשומת לב רבה והתעניינות גוברת בישראל. השיטה שנהגתה על ידי רודולף שטיינר לפני כ- 150 שנה מציעה נקודת מבט מקורית, הוליסטית ויוצאת דופן על האדם ועל התפתחותו, דבר הניכר גם בכל הקשור לחינוך. אכן, בשנים האחרונות נפתחו ברחבי הארץ גנים ובתי ספר אנתרופוסופיים רבים, וכך גם נפתחו חנויות צעצועים אנתרופוסופיים.

ב-'סטודיו סתיו' תוכלו להזמין בקלות צעצועי עץ אנתרופוסופיים יפהפיים, חביבים ובעלי מרקם נעים וטבעי. בין היתר, ניתן להזמין סט מלא של חיות יער, סט צבאים ושיחי פסטל, זוג גיריות, זוג קיפודים, זוג שועלים, שלישיית עצים, זוג צבאים ארץ-ישראלים, זוג לוטרות ועוד. מדובר בצעצועי עץ המיוצרים בעבודת יד מוקפדת על ידי סתיו שבת, יוצרת ומאיירת של מוצרי נייר וצעצועי עץ ייחודיים.

כמה מילים על האנתרופוסופיה

למי שאינו יודע, המשמעות של המילה אנתרופוסופיה היא חוכמת האדם. זוהי יותר מתורה אלא ממש דרך חיים שאותה פיתח רודולף שטיינר בגרמניה לפני כמאה וחמישים שנה. לפי שטיינר, מדובר למעשה במדע הרוח המסביר הן את העולם, הן את האדם והן את הקשר ביניהם – לאור הבנת העולמות העליונים. אכן, ישנם מרכיבים באנתרופוסופיה שהינם מיסטיים ונסתרים, אך מרבית העיסוק הוא בחיי היומיום ובדרך שבה מבטא האדם את כישוריו וידיעותיו בעיסוקו.

בתוך כך, באנתרופוסופיה ניתן דגש מיוחד בכל הקשור בחינוך, תוך ראייה של התפתחות הילד והאדם לפי מספר שלבים המתחלפים בכל 7 שנים. בשלב הראשון, עד גיל 7 נבנה אצל הילד הבסיס הנפשי והפיסי וזאת בעיקר באמצעות מגע וחיקוי של הסביבה. כמו כן, החל מגיל 4 נכנס לתמונה בצורה משמעותית עולם הדמיון, ולכן מושם דגש על משחקים מפתחי דמיון, פעילויות המערבות את כל החושים, ופחות על פיתוח יכולות קוגניטיביות.

על כן, אין זה נדיר בכלל למצוא גם בכיתות היסודי הנמוכות של בתי ספר בחינוך ולדורף צעצועים אנתרופוסופיים, וכמובן שגם בגנים. מדובר בצעצועים בעלי חזות פשוטה ונקייה למראה, לרוב בעבודת יד, העשויים מחומרי גלם כגון בדי משי וכותנה, עץ ומתכת, צדפים ואצטרובלים. מאפיין מרכזי של צעצועים אלו הינו הפשטות שמפתחת את הדמיון, הצבעים הרכים שמתאימים לגילאים הצעירים, השראת הטבע והחומרים הטבעיים.

מתנה קסומה לילדים

דרך הסטודיו ניתן להזמין צעצועים אנתרופוסופיים במחיר נוח והוגן. מדובר בצעצועים מיוחדים בהשראת עצים וחיות מקומיות, המספקים מצע נהדר למשחקי דמיון מלאים ביצירתיות. ניתן להשתמש בדמויות העץ הן כצעצוע איכותי והן כפריט עיצובי לבית ולחדר הילדים. הצעצועים מאופיינים בדיוק רב ובקסם שיישמר לאורך שנים רבות בזכות איכותם, והם מהווים מתנה נהדרת לכל ילד – בין אם הוא הולך לגן או בית ספר אנתרופוסופי או לא.

לפרטים נוספים והזמנות

צעצועי עץ אנתרופוסופיים ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר ולקבלם במשלוח. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם הסטודיו בטלפון 050-5200841.

השאר תגובה

כל התגובות מונחות לפני פרסומן