אומנות בעץ לצעצועי ילדים

חנות אומנות בעץ 'סטודיו סתיו' מעמידה לרשותכם אתר נעים וקל לשימוש, המציע מבחר איכותי וייחודי של צעצועי עץ ייחודים בעבודת יד. צעצועים אלו מתאימים לילדים מגיל שלוש ומעלה ומספקים חוויית משחק מהנה, רגועה ופתוחה, המשחררת לחופשי את הדמיון והיצירתיות ומחזקת את תחושה העצמי והעצמאיות.

להעלות את איכות המשחק

ילדינו נולדו לתוך עידן של שפע מתועש, טכנולוגי, מהיר ומתקדם, והם מוקפים גירויים ומשחקים זולים וקצרי חיים, רועשים ועזי צבע, שלרוב יהיו עשויים מפלסטיק ומכתיבים להם איך לחשוב.

את המציאות הזו הרבה הורים רוצים לעדן ולמתן באמצעות פריטים ומשחקים איכותיים, העשויים מחומרים טבעיים כמו עץ. כמו כן גובר הביקוש עבור גישות משחק יותר רגועות, עם הרבה יותר מקום לדמיון וגישות עצמאיות.

האיכות של פריטים אלו מבוססת על כך שהצעצועים לא יצאו מפס ייצור המוני, אלא ייוצרו בעבודת יד מוקפדת ואישית, המעניקה לילד צעצוע ייחודי שמכבד אותו, ברמה גבוהה של עיצוב ואיכות. בדיוק על הצרכים הללו עונים צעצועים מעץ שלנו, שכל אחד מהם הינו אומנות מעץ ייחודית בפני עצמה.

צעצועים שהם יצירת אומנות

 הצעצועים שאנו מעצבים ומייצרים הם ללא ספק יצירות אומנות בעץ ייחודיות ואיכותיות. מדובר בצעצועים מעץ מלא המיוצרים בעבודת יד מוקפדת, המקבלים השראה מעולם הטבע העוטף אותנו, מחיות הבר והצומח, וכן מעולם עשיר דמיון של היוצרת סתיו שבת. כל צעצוע מיוצר בסטודיו בעבודת יד מדויקת על כל פרטיה, מעיצוב הדמות, ליצירתה, לגימורה וצביעתה, כאשר היופי של עבודות אלו טמון בקו הפשוט, הנקי והזורם שלהן, המלא בחיים ותנועה.

בתור שכאלו הצעצועים שלנו יעניק לילדכם שעות בלתי נדלות של משחק מהנה וחופשי, בכל צורה ואופן שיתאים לו. בנוסף, יופיים של צעצועים אלו הופך אותם לאומנות בעץ שיכולה לעטר חדרים שונים בבית, בין אם בחדר הילד, בסלון וכדומה.

דמויות מעוצבות בעץ

 בחנות שלנו תיהנו ממבחר איכותי של צעצועי עץ מלא עם דמויות של חיות וצמחים שיש בארצנו, המתאימים לילדים מגיל שלוש ומעלה ומסופקים בתוך אריזת מתנה אקולוגית. מדובר בצעצועים ייחודיים, נעימים למגע ובטוחים לשימוש, המספקים גם מענה נהדר לדוגלים בגישות חינוך אנתרופוסופיות ומונטסורית. את הדמויות תוכלו להזמין בבודדים או כסט וכוללות בין היתר:

  • פרא- דמות מלאת חיים על גלגלים של חמור בר ייחודי החי באזור הנגב. הפרא מעוצב מעץ בוק מלא בקו זורם שופע בתנועה, ומוצב על ארבעה גלגלים יפים מעץ שמאפשרים הנעה של הצעצוע. כמו כן לפרא רעמה מצמר טבעי נעים למגע בגווני שמנת וחום, והוא צבוע בקונטור לבן ואלגנטי.
  • לוטרות- זוג לוטרות שופעות קסם, אחת גדולה ואחת קטנה, עשויות מעץ צפצפה בהיר ומלא וצבועות עם צבע מים בטוח לשימוש. הלוטרות מעוצבות בקו זורם, מוארך ומעוגל עם תווים מינימליים.
  • קיפודים- זוג חביב במיוחד של קיפודים עגלגלים ומלאי חן, העשויים מעץ צפצפה מלא, עם אוזני לבד 100%.
  • סט שיחי פסטל- סט קסום מעץ צפצפה מלא של ארבעה שיחים מעוצבים בקו מופשט וצבועים בגוונים נעימים של פסטל - צהוב, ירוק, ירוק בהיר ותכלת.
  • צבאים- זוג צבאי ארץ ישראל, אחד גדול ושני קטן, המעבירים את היופי והאצילות של חיית בר זו.
  • באתר שלנו תיהנו מעוד מבחר של יצירות בעץ לילדים, לרבות סט של צבאים ושיחי פסטל, זוג שועלים, גיריות דבש, עצים, זיקית, ארנבים ועוד.

להזמנת צעצועי עץ איכותיים, יצירתיים וייחודיים ישירות דרך האתר של סטודיו סתיו לחצו כאן.